Selasa, 26 Juli 2022

Contoh Surat Rayuan Tidak Mahu Ditukarkan

Contoh Surat Rayuan Tidak Mahu Ditukarkan. Tiada saudara mara yang boleh menemani saya di sini bagi menjamin keselamatan diri saya dan anak. Work im, work fax, car phone, miss work.

Individu Dedah Dokumen Tender Kklw Persoalkan Kekayaan Shafie Afdal Ameno World
Individu Dedah Dokumen Tender Kklw Persoalkan Kekayaan Shafie Afdal Ameno World from 2.bp.blogspot.com
Work im, work fax, car phone, miss work. Tuan, rayuan permohonan kelulusan pertukaran ke ppd xyz merujuk perkara di atas, saya nama, guru di smk xyz ingin membuat rayuan agar pihak tuan meluluskan permohonan pertukaran ke ppd xyz. Mymemory, world's largest translation memory.

Saya harap pihak tuan mempertimbangkan rayuan saya dan memberi peluang kepada saya untuk mengambil peperiksaan akhir.

Tidak selesa dan tidak bersemangat untuk menjalankan tugas harian di sekolah kerana kurang sokongan dan perhatian suami. Cuma korang kena rajin cari je la kan.korang bernasih baik sebab harini korang di pertemukan dengan blog ni.hehehe. Ini termasuklah rayuan untuk memasuki matrikulasi, rayuan memasuki universiti, rayuan biasiswa dan banyak lagi. Contextual translation of 6surat rayuan tidak ditukarkan tempat kerja into english.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar